Ingerid Møller har en bachelor fra Falmouth College of arts og en mastergrad fra Kingston University, begge i Illustration and Animation.
Hun var ferdig med utdannelsen i 2004 og flyttet deretter til Bergen. Her arbeidet hun som frilanser ved siden av andre jobber. Med faste oppdrag fra blant annet Drammens Tidene, Bergens Tidene, Smallfilm, Norsk Ukeblad og Alligatorfilm har hun opparbeidet seg en høy kompetanse innen flere felt. På kundelisten er også People Management Magazine og NSCPP (National Society for the Prevention of Cruelty against Children). Ingerid har i tillegg jobbet som illustratør for en arkeologisk utgravning og for Natural History Museum of London, og har bodd i jungelen i Belize i to perioder.
Ingerid tar på seg oppdrag innen avisillustrasjoner, storyboards, branding, arkeologisk illustrasjon og barnebøker, og er åpen for små og store utfordringer også innenfor andre sjangere. I tillegg er hun behjelpelig med både språkvask og estetisk vask.
Akrobat er et alternativ til de større reklamebyråene der selv små kunder skal føle seg store. Margrethe og Aina ønsker å møte hver kunde på en genuin måte og engasjerer seg i ditt prosjekt uansett hvor lite eller stort det måtte være.
Margrethe har lang erfaring som Art Director og Grafisk Designer i ulike byråer og som soloartist i eget firma. Ideene popper ut som popcorn i Margrethes hode, og hun er en stilsikker kreatør enten det gjelder webløsninger, grafisk design eller reklame. På fritiden holder hun sin kunstneriske åre i aktivitet ved å produsere både tekst og illustrasjoner ut fra lystprinsippet. Dette kommer kundene til gode med kreative løsninger som kan skille seg ut i mengden.
Aina er klinisk barnevernspedagog og har mange års erfaring med å lede ulike prosjekter innen sosialsektoren. Hun har også utdannelse fra kunstskole og er storkonsument av kunst, kultur og design. Aina ser muligheter som ofte er skjult for de fleste. Skrot i en container forvandles til vakre, smarte bruksgjenstander med litt finpuss og noen strøk maling på null komma niks.
Å overleve som bedrift i dagens mediebilde kan sammenlignes med romertidens gladiatorkamper, der folkets dom og antall ”likes” var avgjørende for kampens utfall. Ditt prosjekt fortjener en plass i manesjen. Sammen finner vi smarte løsninger som publikummet ditt vil bifalle.